tisdag 24 juli 2012

Drömmar

Det snurrar en hel del tankar och jag sitter och drömmer om en bild som jag hoppas kommer bli verklighet! Köket börjar ta form "i kontoret" och det blir en lantlig lite råare stil som jag tror kommer att hålla i många år. Problemet är bara att jag har ännu inte hittat de kök jag letar efter men det kommer nog lösa sig, på ett eller annat sätt! Jag brukar få min vilja igenom. Nu är de röda färdigmålat så nu är de vita knutar och fönster som ska göras. Armmuskler de Lux, tackar jag för!

2 kommentarer:

  1. Vilket fint hus ni ser ut att ha köpt, fick tips om din blogg av Cecilia, så jag tittade in, vilket spännande projekt ni har framför er :)

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att du hittat hit! kommer bli renovering av sidan då jag har tid och tålamod så den får se utsåhär så länge :) ja jag gillar att det är från scratch, en hel del jobb med andra ord men sååå roligt!

    SvaraRadera