tisdag 30 oktober 2012

Köplust




Man blir ju så himla köpsugen. Att ha två kottar att skämma bort är ju outhärdeligt, skulle kunna köpa ALLT till dom små även om dom bara kan ha de några veckor, men det är det värt. Dagen har varit i full rull, de vankas jul och självaste fröken har vinglat på stegar krypit bland korgar och damm slagit sönder ljuslyktor men de hör ju julskyltningen till. Miljoner av prylar som ska sammansättas och det ska vara säljbart och läckert. Tyckte de var ganska kul när jag kom med mina tokiga ideér som fick personalen att skaka på huvudet, haha jag har lyckats!! massor av glitter julänglar och granar och imorgon gör jag den sista touchen. Sen är det helgjobb för min del i allhelgona och just nu myser jag bland tända ljus och halloweendekorationer, gillar den här tiden på året faktiskt.

Nä nu är det skutt i sänga och ladda huvudkontoret med lite ny energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar