torsdag 25 oktober 2012


Liten blir stor och familjen blir större. Tänk att jag har blivit moster igen, en helt otrolig känsla av lycka och stolthet. En liten Elis har kommit till oss och vi myser mest hela tiden. Den första tiden går snabbt och snart är han uppe på bena och springer. Varenda litet veck, blicken ååå man kan titta och förundras hur denna lilla kropp fungerar. Total LYCKA! Bland bebismys jobbar jag för fullt och fortsätter instruera och leda min a deltagare på delsbogympan. Vi har nu fått erbjudande om ett convent och jag ska testa på AFRO EFIT MEDELGYMPA och INTERVALLTRÄNING. Längtar. jag längtar nu också till December, inte till julstress men beskedet om jag kommer in på dekoratörutbildningen i Leksand. Jag önskade att jag skulle kunna hålla på med detta på  heltid och känner att dekoratörsyrket skulle passa mig, lite galen och flummig ;)  Nu är det dags för hela Sverige bakar! Hoppas jag får lite inspiration och det kanske blir bak i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar