måndag 7 januari 2013

Relax

Igår samlades vi i föreningen för spakväll på badhuset. Tända ljus, massage vattengympa och frossa i godsaker. Jag stog för frukt, ost och kex och jag tror jag lyckades för de gick hem och mycket "nytt" som man kanske inte köper vanligtvis. Trött och slö somnade jag gått och hade ny energi tills idag. Herregud har haft fredag heeeela dagen, önskade till och med en av kunderna trevlig helg-virrpanna!! Är ledig imorgon så de är väl därför. Välbehövligt känner jag, då ska de bli nytt och fräscht här hemma med krispiga tulpaner och nya sängkläder. Köpte en doftpåse för några dagar sen och jag älskar när man öppnar dörren och möts av att det luktar gott men den här var inte vad jag hade väntat mig, såg lovande ut med nytvättat på bilden men de luktar wounderbaun och de stinker. Till och med Nicklas påpekar att det luktar epatraktor, inte bra.. Nä det blir en annan nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar