söndag 20 januari 2013

Träningsdag

Idag har solen spritt sina strålar på oss igen, de har vi ju inte varit bortskämd med denna vinter. De är nu man verkligen förstår hur mycket vår omgivning påverkar oss och ljuset ger oss verkligen ny energi. Dagen började med styrelsemöte och de är så typiskt mig, planets veckohandlingen på söndagen, känns som de är den dag jag hinner med att planera och lägga ner lite tanke på detta. Sen dök man ner i strykhögen så nu känns det bra i själen när allt är i sin ordning. Kl 16 åkte jah ner på idrottshallen och det känns som mitt andra hem ibland, hjälpte till lite på Bamsegympan och sen väntade ett Afropass. Ååå de kändes att de varit uppehåll. De sög i låren och jag flåsade och drack vatten om vart annat, men jäklar vad roligt det är! Ja å när jag ändå var där körde jag en timme funktionell träning. Pjoo! Nu blir de bums i säng och ladda för ny dag med nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar