söndag 27 januari 2013

Söndag

Idag har jag legat deckad på soffan heeeela dagen. Hela dagen lixom försvann, pallrade mig upp och slängde i en maskin tvätt och dammade av de ställen som blottade sitt damm när solen hälsade på. Febern vill fortfarande inte släppa så jag blir hemma från jobbet imorgon också. Är rädd om mina jobbisar så dom inte blir dålig och på tisdag är jag ledig så nu banne ska jag bli frisk. Har haft tid att fundera över olika lösningar till huset idag. Övervåningen har vi klurat över rumsindelningen och vi vill komma ifrån att flytta så många väggar. Tror att vi kommit fram till ett bra beslut. Jah tror att det är viktigt att inte låsa sig och vara öppen med att man kan se flera lösningar i framtiden. Trappan kommer bli hur fin som helst. Måste visa en bild från mässan på marockanskt kakel tillsammans med trägolv. Urläckert!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar