lördag 9 februari 2013

Frid i själen

Pjoooh!! Fick ett ryck och rev ut hela garderoben, fick lite ångest när jag såg hur mycket som egentligen fick plats i denna lilla garderob. Hade en strategi när vi gjorde sovrummet och satte med mening in en ganska liten garderob som både jag och Nicklas skulle få plats med våra kläder och på så vis MÅSTE jag rensa ofta och inte köpa kläder som inte används. Tycker faktiskt att det fungerat men när jag fick kritik och han tyckte att jag bredde ut mig lite för mycket och visst var det en hel del som inte behöver vara hemma hos mig, bättre någon annan får användning av dom. Så himla skönt att få rensa ut och helt plötsligt dök dom dör byxorna upp som varit borta så länge. Vart en sväng på stan idag och jag ser att det börjar ramla in massa fint i smak. Hittade en riktigt fin vit skjorta i armé stil som kommer passa super till mina gröna byxor. Nu ska jag bara hitta ett par snygga lägre boots. Fick nog lite inspiration och var lite rädd att jag inte skulle få plats med nå mer kläder men nu finns det plats vill jag lova, jag välkomnar vårkläderna mer än gärna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar