måndag 25 februari 2013

Hemmadag

Dom elaka bakterierna anföll mig och på lördag var det magsjuka i huset. Ingen trevlig historia alls. Vart hemma från jobbet idag med tanke på smittrisk och känner att det var behövligt för att få tillbaka orken. Efter att ha vänt och vridit mig på soffan känner jag att jah blir så fruktansvärt rastlöst så idag tänkte baka bröd som jag aldrig tar mig tid till annars. Synd, men med min bakmaskin går ju det så mycket snabbare och smidigare. Det blir laxsoppa till middag och då vart det ett morotsbröd med solroskärnor och havssalt till. Lite lagomt för min stackars mage som knappt fått någon mat de senaste dagarna. Har också ringt å bokat en lyxig ansiktsbehandling som blir i slyet av nästa månad. Det blir ju lite så när man jobbar hela dagar och det lixom inte stämmer. Nu har jag något att se fram emot. Ha en fortsatt trevlig start på denna vecka som lovar finväder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar